Diyet/Zayıflama Zayıflamak İçin 5 Spor Hareketi

  • Yapılan spamlar ve bot saldırıları sebebi ile üyelikler sadece manuel onaya alınmıştır. Mail adresi ve kullanıcı adı düzgün olmayan tüm hesaplar red edilecektir. İlginiz için teşekkür ederiz... /-/ Due to spam and bot attacks, memberships were only approved by manual. The e-mail address and the user name will be rejected. Thank you for your attention...
  • Bebek Forum içeriğindeki bütün yazılar üyelerimizin kendi tecrübeleri neticesinde yazdığı ve bilgilendirme amaçlı yazılardır. Teşhis ve tedavi amaçlı kullanılamaz. Kesinlikle her uygulamada doktorunuza danışınız.
  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Bebek Forum https://www.bebekforum.net.tr Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ YAPTIKLARI PAYLAŞIMLARINDAN SORUMLUDUR.

Gülsüm-Umut

Üye
Üye
Emektar Üye
29 Haz 2017
335
23
18
39
Ankara
www.bebekforum.net.tr
#1
Vücudun yağ yakımına geçebilmesi için kardiyo egzersizleri yapmak şarttır. Nabzımızı hızlandıran egzersizlerin bütününe "kardiyo egzersizleri" denilir ve evde yapılması oldukça basittir.

Kardiyo Egzersizleri Nedir?

Step-aerobik, hafif tempoyla başlayıp hızlı tempoyla devam edilen koşullar, ip atlamak gibi egzersiz faaliyetleri kişilerin daha çabuk yağ yakması ve zayıflamak için bilinen en basit egzersizlerdir.

5 Adımda Zayıflama

1) İp atlamak : Evde yapılabilecek egzersizlerin başında ip atlamak gelebilir. Gerekli olan sadece kalın bir ip ve uygun bir spor ayakkabısıdır. İp atlamanın çeşitleri ve stilleri olmasına rağmen eğer amaç sadece yağ yakımına hızlı bir şekilde geçmekse çocukluktan kalma düz ip atlama tekniği ile devam edilir.

2) Step : Ne kadar bir step tahtasına ihtiyaç duyuluyormuş gibi gözükse de atlamalı zıplamalı hareketlerin hepsi step olarak değerlendirilebilinir. Dolayısıyla aslında bir step tahtasına gerek yoktur. Basit bir örnek vermek gerekirse; kişi zıplayarak bacaklarını iki yana açabilir ve yine zıplayarak her iki bacağını kapatabilir. Bu hareket ortalama bir dakika yapıp başka bir harekete geçebilir.

3) Koşu : Yerimizde sayarak önce hafif tempoyla başladığımız egzersizimize, dizlerimizi yukarıya doğru hızlıca çekerek ortalama 15 saniye devam edebiliriz. Aynı hareketleri 1 dakika hafif koşu, 15 saniye dizlerimizi kendimize doğru çekerek yorulana kadar devam edebiliriz.

4) Dans Etmek : Belirli bir stilin olmasına gerek kalmaksızın hareketli bir müzikle yapılabilecek her türlü hareketle dans edilebilinir. Ayrıca kimse sizi görmeyeceği için utanmanıza da gerek yoktur.

5) Squat : Ayakların omuz genişliğinde açılıp, belin düz tutularak yapıldığı çömelip kalkma hareketidir squat. Eğer bahsedilen şekilde yapılması zor oluyorsa bir sandalyeden yardım alınarak yapılabilinir. Sandalyenin önünde bacaklar omuz genişliğinde açılır, kollar yere paralel bir şekilde tutulur ve oturulup kalkılır. Hareket önce yavaşla başlayıp hızlı bir şekilde devam ettirilir.

Bütün hareketler yeni başlayanlar için ortalama 30 saniye, 1 dakika aralığında olmalıdır.
 

Facebook Sayfamız